پاورپوینت بررسی طرح معماری موزه باستان شناسی در ویتوریا اثر فرانسیسکو مانگادو
معماری موزه باستان شناسی را همیشه به عنوان یک حجم سنگین تصور کنیم که
مانند حجم کوبیک درون گنجینه ای است که تاریخ را قطعه قطعه ببلعد
این یک داستان نیست، حداقل نه تنها تاریخ کارشناسان علمی، چرا که این
داستان در اکثر موزه ها اتفاق افتاده همیشه اتاقی را برای تخیل فراهم نمی
کند و تقریبا همیشه به خود پایان می دهد. ما دوست داریم به یک داستان بی
پایان داشته باشیم زیرا آنقدر مهم است که قطعات کوچک یا بزرگ زیر کف، نگاه
فردی است که آن را درک می کند. یک نگاه غریب که بیشتر بر آنچه ما می خواهیم
ببینیم آنچه که مشاهده می کنیم بستگی دارد. بنابراین، تنه کوچک، متراکم و
ضد آب در خارج، باید درون جبری و جنجالی باشد. فضایی که حاوی آن می تواند
به سادگی یک اتاق کامپیوتری یا مجموعه ای از معماری زیبا و اما دور باشد،
مکان باید بتواند مکان ها را تشویق کند و مردم از قطعه کوچکی از سفالگری که
قوی تر از سنگ است، زنده ماند تا به ما بگوید در مورد شکنندگی زمان.
محل
ساختمان جدید به موزه باستان شناسی قصر Bendaña Renaissance در خیابان Cuchillería 54 Vitoria، Alava، اسپانیا
مفهوم
این ساختمان براساس زمینه و تداوم آن از لحاظ مفهوم و برنامه برنامه
Bendaña Palace، در حال حاضر موزه کارت بازی Fournier Play ارائه شده است.
فضاها
آنها مجموعه جعبه ای را که به زمان اشاره دارد، در سال های متمادی در لایه
های خاک متمرکز می کنند، یکی پس از دیگری، دیوار ضخیم را که تاریخ است شکل
می دهد. اما این فضاها با یک منشور شیشه ای سفید پوشانده می شود که
نمایشگاه قطعات را سازماندهی می کند. برای آنها نور را از عرشه در طول روز
بکشید و از لایه ها، گرافیک ها و اطلاعات تعبیه کنید تا اشیا را توضیح دهید
که نور آنها باعث می شود که تفسیر شود.
کف چوبی چوبی "چوب" تقریبا سیاه و سفید و سیاه و سفید یک جعبه "و یا بسیار
تنگ، جعبه تاریک محدود شده توسط دیواره های جلو صادر شده توسط خارجی خارج
شده توسط پوست از ورق برش خورده ورق برش خورده است که همپوشانی و یا اسلاید
به عنوان مورد نیاز برای فیلتر کردن نور به داخلی.
زیر زمین
موزه دارای دو طبقه زیرزمین است که در آن بین واحدهای دیگر، بایگانی ها و
کتابخانه، اتاق عکاسی، توالت، آزمایشگاه ها، کارگران مشاغل، انبار، اتاق
سرور، امکانات و همچنین برخی از سالن های سخنرانی نصب شده است.
دسترسی اصلی
دسترسی اصلی از طریق همان حیاط مشترک است که دسترسی به قصر را فراهم می کند
و می تواند کل بسته را درک کند. برای گسترش سطح پاسیو و به این ترتیب
دسترسی به منافع، طرح پیشنهادی برای پر کردن منطقه پیشنهاد شده است. فقط یک
نوار باریک استفاده می شود که مانند یک آپاندیس عمود بر ساختمان اصلی
ساخته شده است که ماموریت آن علاوه بر پشتیبانی از برنامه ها، نماد شایسته
ای را برای دسترسی به فعلی که توسط مقارن ساختمان های اطراف نشان داده شده
است ارائه می دهد.
از آنجا که گرادیان طرح از حیاط از طریق یک پل بر روی باغ قابل مشاهده است،
نوری را به وظایفی که در پایین ترین سطح واقع شده اند، که در غیر این صورت
بدون نور طبیعی در این سمت باقی خواهد ماند.
طبقه همکف و زیرزمین 1
به طور کارآمد، ساختمان سازماندهی شده است به طوری که مناطق کار، مانند
کتابخانه و کارگاه ها در طبقه پایین خیابان گرا پایین در تعداد زیادی، با
دسترسی مجزا از اصلی واقع شده است.
در زمین دسترسی عمومی از حیاط مشترک نمایشگاه موزه کارت بازی سالن چند
منظوره واقع شده است که دو نهاد به اشتراک گذاری، پذیرش، ترجمه چند اتاق،
اتاق نمایشگاه موقت و توالت.
کارخانه بالا
در گیاهان بالاتر نمایشگاه های واقع شده است. راه پله اصلی که سطوح مختلف
را متصل می کند، بخشی از نما از ساختمان را به حیاط ورودی می رساند.
ساختار
ما پیشنهاد ساخت یک ساختار بتنی که توسط دیوارهای حائل و ستون های بتنی، در
ساختار مهاربندی و اسلب بتونی بتنی عمودی در سازه های افقی شکل گرفته است.
این بخش عمده ساختار را ایجاد می کند، گرچه با بخشی دیگر از ساختار فولاد
تکمیل شده است.
نمایی که حیاط ورودی را ایجاد می کند بر اساس یک شبکه از بخش های فلزی اجرا
می شود که سپس با ورق برنجی پوشش داده می شود. در برخی موارد این پروفایل
ها خود را حفظ می کنند و نمای شیشه ای از همان و در دیگران، مانند بخش هایی
که بخشی از یک ساختمان را برای دفاتر بسته می شود، همچنین از اسلب های
بتنی گیاهان مختلف پشتیبانی می کند. به طور مشابه، راه پله عمومی، باز به
پاسیو، سطوح مختلف قرار گرفتن در معرض پوشش را پوشش می دهد، با یک قاب فلزی
اجرا می شود.
ترتیب ستون ها و اسلب ها اجازه می دهد تا در هر صورت سطح داخلی را آزاد
کنند. ستون های بتونی به ضخامت دو نما در می آیند، و بقیه، فلز، نجاری
سردرگمی هستند.
بنابراین، در مفهوم و اجزای یک نسبتا ساده است که به برخی از ویژگی های رسمی، به ویژه در خارج از منزل، ساختمان، شکل می گیرد.

