بخشی از مطلب
"ما نمی توانیم بی وقفه به احیا و مرمت ادامه دهیم. معماری باید حرکت کند
یا بمیرد زندگی جدیدش از تغییرات چشمگیری در زمینه های اجتماعی و فنی در
نسل های گذشته حاصل می شود ... در معماری هیچ نتیجه ای وجود ندارد --- فقط
تغییر مداوم است. والتر گروپیوس
Provincetown یک نوار نازک از ساختمان های کم ارتفاع در نوک منحنی کیپ کید
است. با وجود این جدار هنرمند تابستانی شناخته شده، نویسندگان، نقاشان و
جامعه همجنسگرا تاریخی، شهر هنوز معماری معاصر کمی دارد. این پروژه تنها
چند قدمی دور از معماری قرن بیستم توسط والتر گروپیوس است.
این بنا با سایت 2400 متر مربع خانه ساحلی در انتهای مرزی از Provincetown
با نفوذ جغرافیایی واقع شده است، در یک جزیره رو به سوی نمکی و یک موج شش
متر طولانی است. این یک ساختار دو طبقه با 3 اتاق خواب است، در کنار اتاق
های زندگی / غذاخوری / آشپزخانه، تراس بزرگ و فضاهای بالکن بالایی بالای
بالکن. خطوط و انحنای زمین همراه با حد ارتفاع 23 فوت شهر برای ایجاد یک
رابطه دقیق و صمیمی بین معماری و سایت مورد استفاده قرار گرفت.
پس از ورود، یک جلد مجسمه ی یک جلد وارد چوب می شود. آن را مانند یک قطعه
سنگ مانند اگر آن را فقط به ساحل توسط اقیانوس شسته شده است. یک ساختار
شیشه ای پل یک مجموعه مهمان را در ورود به مجموعه کارشناسی ارایه می دهد که
در یک اتاق نشیمن با دو برابر ارتفاع پایین قرار دارد. اتاق خواب اصلی بر
روی دیوارها، سقف و کف با نمایشی روشن از ساحل در چوب Ipe پیچیده شده است.
این حمام کارشناسی ارشد است با این حال بسیار خاص، صمیمی، گرم و تقریبا
سوئدی سوئین مانند با سنگ مانند کریستال وان حمام jewel مانند و غرق
تراشیده شده درست مثل خود فضا.
فضای باز، ناهار خوری، آشپزخانه محصور شده با شیشه و درب های کشویی بزرگ در
طبقه پایین، دارای یک طبقه بتنی ممتاز است که به یک تراس با نمایش خیره
کننده از خلیج کیپ کید و ساختار شکن در خیابان ها گسترش می یابد. این فقط
پایین تپه است، زمانی که قسمت پایین خانه قابل مشاهده است از پایه شفاف و
دیوارهای نگهدارنده خاکستری خاکستری و گیاهان.
یک سیستم گرمایی و خنک کننده سپتیک و ژئوترمال مشترک، در خدمت خانه ساحلی و چهار خانه کوچکتر دو خوابه است.