پاورپوینت بررسی برج تجاری اداری آنا
برج تجاری اداری آنا با هدف متمرکز نمودن واحدهای تجاری فعال در تجارت پرده
و متعلقات با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی و ایجاد محیطی آرام
همراه با هوائی مطبوع در زمستان و تابستان برای بازدید کنندگان بنا گذاشته
شد و این مجتمع در آینده نزدیک به مهمترین مرکز خرید و فروش و عرضه پرده و
متعلقات آن در کلان شهر تهران و کل کشور تبدیل و به هزاران مشتری خود از
اقصی نقاط کشور خدمات ارائه خواهد نمود.
چرا آنا ؟
۱. مهمترین و بزرگترین مرکز خرید و فروش و عرضه پرده و متعلقات آن در کلان شهر تهران
۲. زیر بنایی بالغ بر ۴۵۰۰۰ متر مربع در ۱۸ طبقه
۳. بلندترین برج تجاری و اداری پهنای جنوبی تهران
۴. امکان دسترسی آسان به شاه راههای اصلی تهران
۵. اسقرار شعب بانک در طبقات تجاری جهت سهولت در امور بانکی
مشخصات کامل برج
برج اداری تجاری آنا بزرگترین مرکز خرید و فروش پرده و متعلقات آن در کلان
شهر تهران که با زیر بنایی بالغ بر ۴۵۰۰۰ متر مربع در ۱۸ طبقه بلندترین برج
تجاری اداری پهنای جنوب تهران می باشد که از نظر جغرافیایی دسترسی آسان به
شاهراههای اصلی تهران یکی از مزایای برجسته این پروژه عظیم است.
یکی از مهمترین عوامل موفقیت در پروژه های تجاری مدیریت راه اندازی و بهره
برداری از آن مجموعه در نیل به اهداف اولیه آن می باشد، لذا این مهم در
سیاستهای راهبردی برج آنا لحاظ گردیده است.
برابری ارزش طبقات :
ورودی شهید چراغی: دسترسی مستقیم به طبقات زیرهمکف و طبقه اول
ورودی گل آذین: دسترسی مستقیم به طبقه همکف
ورودی از پارکینگ: دسترسی آسان از پارکینگ به طبقه دوم
اداری :
سیستم هوشمند مدیریت ساختمان.اینترنت مرکزی.نگهبانی ۲۴ ساعته و درب های ضدسرقت
تجاری :
پله برقی: دارا بودن ۱۲ رشته پله برقی واقع در طبقات تجاری
کافی شاپ: وجود کافی شاپ در طبقه زیر همکف
سقف تجاری: بلندای سقف به ارتفاع ۶ متر
باغ رستوران آنا :
۱۳۰۰متر فضای سرپوشیده.۱۴۰۰ متر فضای سبز در ارتفاع ۵۰
متری و دید ۳۶۰ درجه از کلان شهر تهران
پارکینگ :
فضای بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع شامل ۵۰۰ واحد پارکینگ هوشمند.
بیمه :
اولین پروژه در ایران که دارای بیمه کیفیت ساخت و کلیه عیوب پنهان وآشکاربه مدت
۱۰ سال میباشد.
و.......